KONINKLIJKE NEDERLANDSCHE MOTORBOOT CLUB

Nieuwe partner van Watersport-TV

LEERDAM- De Koninklijke Nederlandsche Motorboot Club (KNMC) en Watersport-TV hebben een samenwerkingsafspraak gemaakt. Bedoeling is dat op het nieuwe online themakanaal regelmatig aandacht besteed zal worden aan de activiteiten van de KNMC. Dit zal gebeuren op het speciale motorboot/sloepvaren kanaal, dat een van de vier pijlers is van Watersport-TV.

De KNMC is een landelijke vereniging van actieve en enthousiastemotorbootvaarders. Een club van mensen die van het water en het varen houden, de watersport als een echte ontspanning zien en de gezelligheid aan boord en op de wal niet uit het oog verliezen.
Om de verenigingsband te versterken organiseert de Koninklijke Nederlandsche Motorboot Club jaarlijks een groot aantal evenementen, waaronder een openingsfeest aan het begin van het seizoen, vele vaartochten, lezingen, workshops etc. Tevens brengt de club jaarlijks elf fraaie Clubbladen uit en beschikt de vereniging over een uit meer dan vijftig personen bestaand Schipperskoor dat zowel in clubverband als daarbuiten optredens verzorgt. De KNMC heeft een intensief samenwerkingsverband met het Verbond Nederlandse Motorbootsport (VNM). Daarnaast is de KNMC als enige Nederlandse organisatie aangesloten bij de Union Internationale Motonautique (UIM) en is actief lid van de European Boating Association (EBA).

Watersport-TV besteedt aandacht aan alle vormen van watersport en is gratis te bekijken via www.watersport-tv.nl.

2015knmc3 2015knmc3
botenGLR_6764-64 botenGLR_6764-64