ELFSTEDEN SLOEPENTOCHT

Schrijf je nu snel in voor de Tocht der tochten

HARLINGEN- Watersport-TV organiseert in samenwerking met de Stichting Michael-Wings een Elfstedentocht voor sloepvaarders. De Elfstedenvaart gaat langs dezelfde route als die van de schaatsers en voert de deelnemers langs al bekende plekjes en Elfstedenplaatsen.

Inmiddels hebben al diverse sloepeigenaren zich aangemeld voor dit evenement dat op 2 juli start in Harlingen, waar een week later ook weer de finish is. Dagelijks wordt een etappe afgelegd van gemiddeld 40 kilometer. De Elfstedenvaart wordt in konvooi gevaren. Iedere avond wordt overnacht aan boord of in een pension, bed and breakfast of andere gelegenheid. De deelnemers kunnen dit laatste zelf bepalen. Naast het plezier van het varen langs de Elfstedentocht en de onderlinge gezelligheid, heeft de Elfstedentocht voor sloepen ook nog een goed doel. Bedoeling is om zoveel mogelijk geld bij elkaar te varen voor de Stichting Michael-Wings. Deze organisatie bestaat al 11 jaar en zet zich in voor internet aan bed op kinderafdelingen van ziekenhuizen en zorgcentra.

Stuur voor meer informatie een mail naar Michael-Wings (mailto:info@michael-wings.nl)

john john
12_Noordelijke_Elfstedenvaarroute 12_Noordelijke_Elfstedenvaarroute