PAMPUS EASY WEEK OP LOOSDRECHT

Combinatie van sportiviteit en gezelligheid

LOOSDRECHT- De Pampus Easy week is het jaarlijkse zeilevenement dat in de derde week van augustus op Loosdrecht onder auspiciën van de Koninklijke Watersport - Vereeniging Loosdrecht wordt gehouden. Het wordt georganiseerd voor en door Pampus zeilers, die het leuk vinden wedstrijdzeilen te combineren met veel gezelligheid op de wal.
Dit jaar zal de Pampus Easy week voor de elfde keer gehouden worden. Het begint maandag en duurt tot en met vrijdag 18 augustus. Gedurende een hele week zal er per dag 1 wedstrijd gezeild worden waarbij fanatiek gestreden zal worden om de Easy Week Trofee.
Het veld van meer dan 55 boten wordt verdeeld in twee groepen. Uit deze twee groepen wordt op basis van de uitslagen van de gezeilde wedstrijden, de groep geformeerd waaruit de winnaar zal komen. Het Easy element is het programma op de wal rond de dagelijkse wedstrijd.  Elke dag wordt er een andere activiteit georganiseerd.
Het programma bestaat ’s middags uit een langebaanwedstrijd vanaf 14 uur en het sociale programma start om 17.00 met muziek, prijsuitreiking hapjes en vertier. Easy dus!

Voor meer informatie

DU6A7134 DU6A7134