SWK GROEP NIEUWE PARTNER SAILORS CLUB

Team Brunel inspireert volgende generatie

LISSABON- Team Brunel heeft afgelopen week de SWKGroep toe mogen voegen in het rijtje partners van de Sailors Club. Bij beide teams staan samenwerken, inspireren en het bieden van mogelijkheden aan de volgende generatie voorop.

Schipper Bouwe Bekking: “We willen als team graag kansen bieden aan volgende generaties. Dat doen we aan boord maar ook door samen te werken met de SWKGroep. Wij als zeilers zijn bevoorrecht, we zien de hele wereld en hebben van onze hobby ons beroep kunnen maken. Als onze ervaringen en manieren van samenwerken als inspiratie kunnen dienen is dat fantastisch. Helemaal als dat net het extra zetje kan zijn voor de jeugd om zichzelf te ontwikkelen.”

Jaar van Water

De SWKGroep staat voor de kracht van ontwikkeling in kinderopvang, buurtwerk en zorg. Kinderen leren en ontwikkelen spelenderwijs. Daarom worden in het ‘Jaar van Water’ bijzondere activiteiten aangeboden. Zo doen de kinderen nieuwe ervaringen op en ontdekken en ontwikkelen zij hun talenten. Techniek, sport, bewegen en gezonde voeding zijn altijd belangrijke elementen.

“Team Brunel is voor ons de ultieme combinatie van water en topsport. Het is een inspirerend team met bevlogen mensen. We zijn blij dat de kinderen op deze manier mee kunnen op avontuur over de wereldzeeën.” Ad Doorneveld – voorzitter Raad van Bestuur SWKGroep.

Sailors Club

De Sailors Club – de Business Club van Sailing Holland – stelt organisaties in staat om te profiteren van de unieke mogelijkheden van de Volvo Ocean Race. Zowel door het vergroten van hun netwerk maar zeker ook door de mogelijkheden om bestaande relaties de indrukwekkende wereld van de Volvo Ocean Race te laten ervaren.

Met de SWKGroep is opnieuw een ontwikkelingsgerichte organisatie toegevoegd aan de Sailors Club na de reeds eerder aangekondigde samenwerking met het scholenprogramma: Proef de Zee van het Watersportverbond en de samenwerking met KR&ZV De Maas in het Rotterdam Offshore Sailing Team op de Ker 46 Van Uden.

SWK SWK