KNRM-BENEFIETGALA LEVERT €650.648,- OP

Opbrengst ten goede aan veiligheid vrijwilligers

NOORDWIJK- Het jaarlijkse KNRM-benefietgala, waar zaterdagavond ruim 500 gasten aanschoven in Grand Hotel Huis ter Duin in Noordwijk, heeft een totaalbedrag van €650.648,- opgeleverd.
De KNRM besteedt het geld aan investeringen die de veiligheid van de ruim 1.300 vrijwilligers ten goede komen. De galagasten kregen niet alleen een uitgebreid menu en entertainment voorgeschoteld, maar maakten ook uitgebreid kennis met de KNRM. Aan het einde van de avond overhandigde Huis ter Duin-directeur Stephan Stokkermans de cheque met de opbrengst van de avond aan Rutger van Slobbe.
Het resultaat van de avond werd bepaald door de tafelverkoop aan uiteenlopende bedrijven en particulieren, die de KNRM een warm hart toedragen.

KNRM KNRM