BOUW NIEUWE PONT STARTEILAND SNEEK

Wie weet een leuke naam?

SNEEK- Het is onder wedstrijdzeilers de bekendste pont van ons land. Het pontje van en naar het starteiland in het Sneekermeer. De oude pont wordt vervangen voor een nieuwe. De bouw start op korte termijn.  Maar niet voordat een een originele naam is bedacht.

Tijdens de nieuwjaarsreceptie van de Koninklijke Watersportvereniging Sneek werden de bouwtekeningen van de nieuwe pont gepresenteerd. En werd ook het bouwcontract ondertekend. Voor de registratie in het kadaster dient de pont, voordat de bouw daadwerkelijk, start een naam te worden verzonnen. Dit betekent dat op 26 januari a.s. de naam bekend moet zijn.

Spelregels prijsvraag:
- Stuur voor 23 januari 2018 jullie ideeën naar e-mailadres: wedstrijdzeilen-voorzitter@kws-sneek.nl
- Inzendingen van persoonsnamen worden niet meegenomen.
- Voor de inzender(s) van de uitgekozen naam wordt een passende prijs bedacht.
- Het bestuur van de KWS geeft een advies over de meest geschikte pontnaam aan het bestuur van Stichting Skarsweagen (de beheerder van het Starteiland). Stichting Skarsweagen neemt het besluit.

Pont Sneek 2 Pont Sneek 2
Pont Sneek Pont Sneek