NIEUWE WEDSTRIJDLEIDING SNEEKWEEK

Drietal neemt taak van overleden Beer van Arem over

SNEEK- Eind november werd de zeilwereld opgeschrikt door het plotselinge overlijden van Beer van Arem, wedstrijdeider van de Sneekweek. De KWS laat weten voor de komende zeilweek een nieuwe wedstrijdleiding te hebben gevonden.

Don van Arem, de zoon van Beer en  de 2 “protegés” van Beer Hidde-Jan Haven en Auke van der Werf hebben aangegeven deze taak als driemanschap te willen gaan doen. Zowel Auke als Hidde-Jan hebben al een aantal Sneekweken op de achtergrond meegedraaid en zijn beiden inmiddels nationaal erkend wedstrijdleider, waarbij Auke nu de officiële wedstrijdleider van de Sneekweek zal worden. Hidde-Jan wordt assistent wedstrijdleider. Don zal de komende Sneekweek in “opleiding” gaan! Daarbij zal Auke toetreden tot de Sectie Wedstrijdzeilen.

Zowel het KWS-bestuur als de Sectie Wedstrijdzeilen zijn erg blij, dat hiermee de wedstrijdleiding van het zeilevenement voor de komende jaren is gewaarborgd.

Fotografie Eize Hoekstra

Sneekweek Sneekweek