FUN PAVILJOEN OP BOOT HOLLAND

Met suppen, kiten, windsurfen en flyboarden

LEEUWARDEN- Wie denkt dat op Boot Holland alleen maar motorboten en sloepen te zien zijn, heeft het mis. Net als de twee voorgaande edities is er een maar liefst 700 vierkante meter groot Fun Paviljoen.

Op het paviljoen kun je terecht voor kite-boarding, windsurfen, Indoboards, Flyboarden, SurfArt en Stand Up Paddle oftewel SUP. Ook is er een groot bad van 15 x 10  meter waar je het suppen kunt uitproberen. Op initiatief van Stichting bewegen op het water is er een sail- en surf simulator. Is plankzeil vereniging “de Wielen” aanwezig voor Windsurfen, Antix sport en KiteFriesland met een Kit Simulator. EasySup SupStore uit Heeg presenteert samen met de dames van SUP School: Sup Away Grou, Heeg en Heerenveen de laatste snufjes, boards, kleding en  tips and tricks van het Stand Up Paddling.
Boot Holland is van 10 tot en met 15 februari in het WTC Expo in Leeuwarden. Het Funsport paviljoen is te vinden in de Friezenhal.

BH BH