HALLBERG-RASSY CONNECTIE

Eigenaren willen kennis en ervaring delen

BRUINISSE- Onlangs vond op de Grevelingen in Zeeland de Hallberg-Rassy Tour 2017 plaats. Aan deze door Nova Yachting georganiseerde Tour namen 40 Hallberg-Rassy’s uit verschillende landen deel.

Tijdens de sfeervolle en drukbezochte after sail party is door verschillende deelnemers geopperd om een Hallberg-Rassy Connectie op te richten om praktische kennis en ervaring te delen en jaarlijks een of meer zeil- en sociale evenementen te organiseren. Deze club heeft een informeel karakter en geen commercieel oogmerk en zal de privacy van leden beschermen.

De initiatiefnemers willen graag inventariseren of onder de Hallberg-Rassy eigenaren belangstelling bestaat voor een dergelijk initiatief. Booteigenaren worden opgeroepen bij belangstelling onderstaande vragen te beantwoorden en ideeën en suggesties aan te reiken.

1. Heb je belangstelling voor een Hallberg-Rassy Connectie?
2. Zo ja, zou je er lid van willen worden?
3. Wat verwacht je van een Hallberg-Rassy Connectie?
4. Zou je zelf actief willen bijdragen aan de Hallberg-Rassy Connectie?
5. Wat zou je inbreng in deze club kunnen zijn?
6. Heb je suggesties?

Reactie voor 15 oktober 2017 mailen naar:  hallbergrassyconnectie@gmail.com