DUIZENDEN WATERSPORT-TV KIJKERS ZIEN START VOLVO OCEAN RACE

Beelden van terugkeer Tienpont gingen direct viral

ALICANTE- Tienduizenden zeilliefhebbers hebben zondagmiddag live via Watersport-TV de start van de Volvo Ocean Race in Alicante gezien. Het was met de terugkeer van Simeon Tienpont als schipper bij Team AkzoNobel zondermeer een turbulente start.

Tienpont keerde zaterdag in Alicante terug nadat hij vrijdag een arbitragezaak won van Akzo Nobel, die hem ruim week geleden ontsloeg. Watersport-TV spotte Simeon zondagochtend vroeg aan boord, terwijl hij door de bemanningsleden werd welkom geheten. De exclusieve beelden dat hij zijn teamshirt weer aantrok, symbolisch voor zijn terugkeer, werden exclusief door onze reporter Rik de Fluiter gemaakt en gingen direct viral.

Met de terugkeer van Simeon Tienpont verdween zijn tijdelijk opvolger Brad Jackson via de achterdeur Alicante. In  zijn kielzog stapten ook Joca Signorini, Jules Salter en Rome Kirby op.

De VOR-racers zijn onderweg naar Lissabon, waar ze rond volgend weekend worden verwacht. De boten zijn live te volgen via een tracker op het Watersport-TV Volvo Ocean Race kanaal.

Kijk Watersport-TV online, als je niets wilt missen!

Brunel Brunel
20171022_141436 20171022_141436