NATIONALE MOTORBOOTVAREN PRIJS

Nog tot half december de tijd voor voordrachten

LEEUWARDEN- Een ieder, motorbootvaarders, watersporters of instellingen die iets hebben met het varen met een motorboot kunnen tot 15 december a.s. voordrachten indienen voor de Nationale Motorbootvaren Prijs 2017.

De Nationale Motorboot Varen Prijs is bedoeld als steuntje in de rug voor initiatieven en activiteiten die bijdragen aan het plezierig, veilig en attractief varen met een motorboot in Nederland. De prijs is een initiatief van Stichting Bevordering Motorbootvaren en in het leven geroepen vanuit de gedachte dat overal in ons land verenigingen, organisaties, werkgroepen en particulieren in de weer zijn om het motorbootvaren te bevorderen. Ook kunnen vrijwilligers bij bijvoorbeeld watersportverenigingen die bijzonder hebben bijgedragen aan het motorbootvaren genomineerd worden.

Voordrachten voor de Nationale Motorbootvaren Prijs 2017 kunnen tot 15 december a.s. worden ingediend per e-mail: motorbootvarenprijs@gmail.com. Elke voordracht dient te zijn voorzien van een bondige motivatie.

De prijs wordt tijdens Boot Holland uitgereikt.

ALMERE  (3) ALMERE (3)