NIEUWE MPX RANGE MUSTO

Presentatie op London Boatshow

Musto heeft de volledige MPX range vernieuwd. De MPX range is zeer gewaardeerd bij wedstrijdzeilers, maar ook bij zeilers die recreatief varen. De range werd na de eerste introductie al snel favoriet in de watersportwereld.

Mede door de samenwerking met GORE-TEX® in 1998 kreeg de MPX range een status apart. Met dezelfde passie blijft Musto zich sterk maken als wereldwijd marktleider op het gebied van zeilkleding. De collectie voorziet in de wensen van alle zeilers, recreatieve zeilers, wedstrijdzeilers en offshore zeilers.

De MPX GORE-TEX® Pro Offshore jas is verkrijgbaar in heren en dames uitvoering. De jas is 15% lichter dan zijn voorganger. De nieuwe range ontwerp is gebaseerd op de HPX range. Door de gewichtsbesparing in de hele MPX lijn is de zeiler in staat om nog sneller en comfortabeler te bewegen. En dat zonder in te leveren op bescherming tegen de elementen.

De 3-laags GORE-TEX® Pro constructie staat garant voor een perfecte waterdichtheid en ademend vermogen. De jas is voorzien van een grid fleece in de kraag voor extra hoog comfort. Deze offshore jas is gemaakt voor zeilers die optimaal willen presteren onder de meest zware weersomstandigheden.

Musto 1 Musto 1