TWEEDE SAIL4CARE REGATTA

Opbrengst voor Middin en Stichting Sailing Kids

MIDDELHARNIS- De Sail4Care Regatta 2018 wordt op vrijdag 25 mei gevaren. Ook dit jaar zijn alle opbrengsten bestemd voor zorgorganisatie Middin en Stichting Sailing Kids.

Sail4Care zet zich in om minimaal één keer per jaar een ontzettend leuk, ludiek en verrassend zeilevenement te organiseren. Hiermee haalt Sail4Care mooie bedragen op voor meerdere goede doelen in de zorg voor mensen met een beperking.

Het eerste zeilevenement, dat op 12 mei 2017 plaats vond vanuit de Menheerse Werf in Middelharnis, werd in nauwe samenwerking met Middin georganiseerd en bleek een groot succes. In totaal  voeren 15 teams een mooie wedstrijdbaan op het Haringvliet. De cliënten van Middin waren zelf ook te gast op het evenement, maar werkten in het programma ook volop mee om de eerste editie tot een onvergetelijke te maken.

Middin

Middin levert zorg en ondersteuning  aan ruim 4400 mensen met een beperking. Het gaat om kinderen, jongeren, volwassen en ouderen. Middin heeft een uitgebreid dienstenpakket en ondersteunt op maat. Midden in de wijk, in de directe omgeving van de cliënt. De professionals van Middin richten zich op het verstevigen en activeren van netwerken. Want mensen hebben andere mensen nodig om tot hun recht te komen. Samen met mantelzorgers en vrijwilligers helpen we zodat mensen zoveel mogelijk op eigen kracht verder kunnen. Want samen  durven en doen is samen leven.

Sailing Kids

De Stichting Sailing Kids helpt zieke kinderen even vergeten dat ze ziek zijn! De Stichting Sailing Kids organiseert gratis zeilvakanties voor ernstige en chronische zieke jongeren, kinderen en hun gezinnen.

Video voorbeschouwing (https://www.youtube.com/watch?time_continue=45&v=mKrylekdfY4)

DSC00940 DSC00940
DSC00693 DSC00693