LINSSEN YACHTS BOAT SHOW SUCCESVOL

Met première van de nieuwe Grand Sturdy 450 Variotop®

MAASBRACHT- Met 30% meer bezoekers sloot Linssen Yachts in Maasbracht de deuren van de 20ste jaarlijkse in-house botenexpositie . De gasten waren tijdens de VIP-avond onder meer getuige van de première van de nieuwe Grand Sturdy 450 Variotop®.

Er werden orders genoteerd voor 11 nieuwe jachten, goed voor 5,2 miljoen omzet. Drie generaties Linssen waren aanwezig, waaronder de 96-jarige oprichter Jac. Linssen sr. En last but not least: het 70-jarig jubileum van het familiebedrijf werd ingeluid.  En toch waren het niet al deze markante kengetallen die deze editie tot een fraai succes maakten. Het was de familiale sfeer van de vele eigenaars van een Linssen-jacht die elkaar op de jaarlijkse bijeenkomst van hun Nederlandse, Belgische, Britse, Duitse en Finse eigenaarverenigingen troffen.Het was de verbondenheid van klanten, medewerkers, onderaannemers, leveranciers en de familie die samen voor een unieke feeststemming zorgden.

Speeches

Het waren de hartelijke speeches van burgemeester Stef Strous van Maasgouw, van Michael Steenhoff van branchevereniging HISWA en van Yvonne Linssen bij de onthulling van het nieuwe schip, de weergave van 70 jaar geschiedenis in een boeiende film van vier minuten, de presentatie van het nieuwe Linssen-logo en – hoe kan het ook anders – de klinkende inluiding van het jubileumjaar met een zware scheepsbel. De jaarlijkse show is het moment waarop de nieuwste modellen worden gepresenteerd aan het internationale dealernetwerk. Ook worden de verkoopresultaten geëvalueerd en wordt de ‘Dealer of the Year Award’ uitgereikt. Met zo’n 38% van de totale omzet van het netwerk ging Hennings Yachtvertrieb met de Linssen-Dealer Award 2018 aan de haal. Heinrich Hennings: “Wij hebben een goed jaar achter de rug. Door onze sterke focus op het merk Linssen bouwen wij mee aan het succes van de werf. Daar zijn we bijzonder trots op!”

Het Europese ‘Linssen Boating Holidays’-netwerk van Linssen-verhuurbedrijven is met ingang van het vaarseizoen 2019 versterkt met vertrekbases in het Nederlandse Willemstad aan het Hollandsch Diep met jachten van het type 30.9 AC, 35.0 AC en 40.0 AC en in het Noorse Leangbukta (Oslo) in de Oslofjord met een Linssen 35.0 AC en een Linssen 45.0 AC.

LInssen 1 LInssen 1
Linssen 2 Linssen 2