OPEN DAG KONINKLIJKE NEDERLANDSE MOTORBOOT CLUB

Vriendschap en kameraadschap rode draad bij KNMC

LEERDAM- De Koninklijke Nederlandsche Motorboot Club houdt zaterdag 23 maart een Open Dag voor nieuwe leden en voor iedereen die geïnteresseerd is. Deze informatieve dag vindt plaats in het Clubhuis van de KNMC in Leerdam.

Het delen van de passie voor de watersport en het motorboot varen staan centraal tijdens de Open Dag. Bezoekers kunnen op informele wijze ontdekken hoe de KNMC kan bijdragen om de beleving van het motorboot varen te vergroten.
De KNMC biedt talloze toertochten waarbij motorboten samen het water opgaan. In clubverband varen biedt de mogelijkheid nieuwe ervaringen op te doen en onbekende vaargebieden te ontdekken, zoals de zee of getijde water.
Ook voor het uitbreiden van nautische kennis van varen, techniek en navigatie is de KNMC de vereniging waar ervaring wordt gedeeld en waar interessante workshops en lezingen nieuwe inzichten geven.
Maar met name is de KNMC de vereniging waar vriendschap en kameraadschap voorop staan. Niet alleen op het water maar ook aan land zoeken KNMC leden elkaar op bij gezellige activiteiten zoals feestelijke diners.
Belangstellenden tijdens deze Open Dag worden door leden van de KNMC ontvangen. Meer uitgebreide informatie en een aanmeldingsformulier treft u aan op de website: www.knmc.nl

Wilt u meer weten, belt u dan met het secretariaat van de KNMC op nummer (0345) 623100 of stel uw vraag per email secretariaat@knmc.nl

2015knmc4 2015knmc4
2015knmc7 2015knmc7