STICHTING VAARWENS OP BOOT HOLLAND

Met Klaas Wilting, Frits Wester en Nederlandse Frank Sinatra

LEEUWARDEN- De Stichting Vaarwens staat op uitnodiging van de beursorganisatie met een stand op Boot Holland. Ben je van plan naar Leeuwarden te gaan? Ga dan zeker even langs bij Vaarwens en haar ambassadeurs.

Alle beursdagen wordt er informatie gegeven over de Stichting maar ook de vorderingen rond de bouw van het nieuwe schip. Op de agenda staat op vrijdag dat de commissares van de Koning in Friesland, Arno Brok, even langskomt. Tussen 13.30 en 14.15 uur is de burgemeester van Leeuwarden, Fred Crone, aanwezig.

Zaterdag vertelt oud-politievoorlichter Klaas Wilting over zijn relatie met de Stichting Vaarwens. Maandag zal Peter Douglas, the Dutch Frank Sinatra,

winnaar van de Soundmixshow, tussen 13.00 tot 15.00 uur twee mini-concerten geven. Op een nog onbekend tijdstip zal ook politiek verslaggever Frits Wester aanwezig zijn. Dagelijks worden er verlotingen georganiseerd.

unnamed unnamed