INSCHRIJVING RONDE OM NOORD-HOLLAND GEOPEND

Bataviahaven vertrekpunt voor 23ste editie

LELYSTAD- Stichting YSY Ronde om Noord-Holland organiseert voor de 23ste keer de Ronde om Noord-Holland en je kunt nu inschrijven.

Nieuw dit keer is dat de start is verplaatst van Muiden naar Batavia Haven te Lelystad. Dit als gevolg van de overlast van de plantengroei in het Markermeer.

Op 21 juni hoopt de organisatie zo’n 150 schepen te laten vertrekken voor een non-stop zeilwedstrijd op het Marker-en IJsselmeer via Kornwerd het Wad op. De laatste etappe gaat via de Noordzee naar IJmuiden. In de vroege ochtend van 22 juni zullen de deelnemers in Seaport Marina IJmuiden arriveren.

Zoet naar zout

Dit zeilevenement is voor de gevorderde klassement zeilers, maar ook zeer geschikt voor toerzeilers die wedstrijd ervaring willen opdoen.

De YSY Ronde om Noord Holland is een zeilevenement dat alleen doorgang kan vinden door de tomeloze energie van ruim 40 vrijwilligers en diverse sponsors.

Informatie zie: https://rondeomnoordholland.nl   of saildata.net

P8270097 P8270097