INSCHRIJVING 42e RONDE OM TEXEL

Catamaranrace op zaterdag 22 juni

TEXEL- Op zaterdag 22 juni strijden catamarans tegen elkaar tijdens de 42e editie van de Ronde om Texel. Wie wil kan nu al inschrijven om verzekerd te zijn van een startbewijs.

Voorafgaand aan de race vindt op woensdag 19 juni de Toplenzen Texel Dutch Open plaats, gevolgd door de Tocht om de Noord op donderdag of vrijdag. De Tocht om de Noord wordt afgesloten met een visje op het strand van Paal 33. Zaterdag begint de Ronde om Texel met een mogelijke uitloop naar zondag.

Ondertussen is het bestuur van de Ronde om Texel nog druk bezig met de voorbereidingen van het evenement. ‘’We willen er een leuk en sportief evenement van maken!’’, aldus wedstrijdleider Menno Vercouteren.

Waves

Dit jaar is de Ronde om Texel een samenwerking aan gegaan met Waves. Dit is een watersport- en muziekfestival gestart door tweevoudig Olympisch kampioen windsurfen Dorian van Rijsselberghe. Wij hopen door deze samenwerking te zorgen voor een verbreding van de watersport en continuïteit van de Ronde. Het festival start op 19 juni en duurt tot en met 23 juni. Via wavesfestival.nl kunt u hier kaarten voor bemachtigen! Deelnemers en vrijwilligers van de Ronde om Texel hebben vrij toegang tot dit evenement.

Inschrijving

Deze editie wordt er gebruik gemaakt van een nieuwe inschrijfmodule, waardoor het makkelijker is om je in te schrijven voor de Ronde. Ga naar www.roundtexel.com

DSC_2958 DSC_2958
DSC_3725 DSC_3725