INSCHRIJVING ALMERE REGATTA KOMT OP GANG

Organisatie legt zeilers in de watten

MUIDERZAND- Een maand na de openstelling van de inschrijving voor de 9e Almere Regatta staat de teller (al) op 12 deelnemers. De organisatie doet er dan ook alles aan om het de deelnemers op18 en 19 mei naar de zin te maken.

Zo kunnen de zeilers op beide wedstrijddagen tegen een kleine vergoeding ontbijten in de Regatta-Tent en na de races genieten van een maaltijd. Wanneer de wedstrijden worden gehouden en de zeilers op het water zijn is er op en rond de haven weer van alles te doen. Marina Muiderzand organiseert de jaarlijkse ligplaatshoudersborrel in de tent. Aan een verder programma voor 3 generaties wordt op dit moment hard gewerkt.

X-Yachts programma
Wanneer de deelnemers terug zijn in de haven en er schoon schip is gemaakt gaan de deelnemers met een X-Yacht naar de loods van X-Yachts Nederland voor hun eigen jubileumprogramma. De overige deelnemers worden van harte uitgenodigd voor een Happy Drinks tussen 17 en 18 uur in de tent. Elke schipper ontvangt voor zijn bemanning hiervoor een aantal (gratis) consumptiebonnen bij de aanmelding op het Regatta Office. I

Night Before

Op vrijdagavond 17 mei komen veel deelnemers zich al melden in het Regatta Office. Dit jaar is in de Regatta-tent de tap geopend en kunnen hongerige deelnemers in de tent een “snelle hap” bestellen.

Klik op INSCHRIJVEN (https://www.almereregatta.nl/inschrijven/inschrijfformulier)

Almere regatta Almere regatta