GARMIN® INTRODUCEERT ULTIEME GADGET VOOR OP HET WATER

Nieuwe MARQ-collectie

LEIDEN- Garmin introduceert een bijzondere nieuwe collectie: MARQ. Deze lijn bestaat uit vijf stijlvolle tool watches die zich onderscheiden in uitstraling en karakter. Zo navigeert de een je moeiteloos over het circuit heen terwijl de ander je beste vriend is in de lucht of op open zee.

De tijdloze esthetiek van het uurwerk, hoogwaardige afwerking en allernieuwste technieken maken deze collectie tot de ultieme gadget voor iedere moderne man. Of je nou gek bent op vliegen, racen, varen, duursporten of outdoor met één van deze horloges heb je altijd een voorsprong op de rest. Hoewel de vijf horloges in hun ontwerp uniek zijn, hebben ze ook een aantal overeenkomsten. De MARQ-serie is de eerste watch-lijn met de geavanceerde EXO-antenne technologie voor een betere satellietsignaalsterkte. De horloges zijn daarnaast voorzien van hoogwaardige smartwatch-functies, zoals ingebouwde muziekopslag, Garmin Pay™, smart notificaties en geavanceerde activity tracking. Ook de basis van het ontwerp van de horloges is hetzelfde. Zo is de behuizing van elk horloge gemaakt van het lichte maar sterke titanium. In combinatie met het ultiem krasbestendige saffierglas is het solide fundament van de horloges gelegd.

MARQ Captain
De MARQ Captain is speciaal ontwikkeld voor professionals en liefhebbers op het water. Voor alle kapiteins met ambitie is de MARQ Captain het perfecte horloge. Zo heeft de connected tool watch geavanceerde nautische functies die op dagelijkse basis van belang zijn. Drie extra vensters tonen de weerstatus met de temperatuur, getijden en windkracht, ideaal voor een snel overzicht van de situatie. Het horloge is waterdicht tot 10 ATM en heeft een wedstrijdtimer met countdown timer en GPS resterende tijd, een koersassistent met headed and lifted reading en de mogelijkheid om veranderingen van windrichting bij te houden. Bij man overboord druk je eenvoudig op een knop om de locatie te markeren en met pijlen de persoon aan te wijzen. Bovendien heb je door integratie met Garmin apparatuur aan boord direct toegang tot de systemen; zo bedien je de autopilot via het horloge en stream je bootgegevens naar je pols, waar je ook bent op het schip, en voeg je op afstand waypoints toe aan je kaartplotter. Het horloge is ook nog eens super stijlvol. De marineblauwe tinten die ‘m zijn typisch nautische look geven vind je terug in de jacquard geweven polsband die uiteraard bestand is tegen zout water. Hiermee draag je ‘m gemakkelijk door op het vaste land. Kortom, met de MARQ Captain ben jij een waardige kapitein in elke situatie.

Belangrijke features
Afmeting: 46 mm/ 14,7 mm
Gewicht: 88 gram
Glas: Gewelfd gelijmd saffier
Behuizing: Multi-Piece Grade 2 titanium
Afwerking: Geborsteld
Bezel: Wedstrijd timer, keramisch marineblauw gepolijst met rode highlights
Drukknop: Geborsteld titanium
Start/stop: Titanium/marineblauwe rand
Polsband: Exclusief nylon in jacquard geweven monolithisch design met metalen houders, QuickFit®
Extra band: Zwarte siliconen sport polsband
Geheugen: 32 GB
Waterdicht: 10 ATM

De nieuwe MARQ-collectie is nu verkrijgbaar bij geselecteerde juweliers, vanaf €1500. Voor meer informatie kijk op: www.garmin.com.

GGDoba68.jpeg GGDoba68.jpeg
ojR8yRj4.jpeg ojR8yRj4.jpeg