NIEUWE HOOFDSPONSOR RONDE OM NOORD-HOLLAND

Velsen steunt zeilrace ter promotie van eigen gemeente

IJMUIDEN- De gemeente Velsen is de komende drie jaar hoofdsponsor van de YSY Ronde om Noord-Holland, die op vrijdag 21 juni in Lelystad begint en op zaterdag 22 juni in IJmuiden eindigt.

Aan de zeilwedstrijd doen zo’n 150 schepen mee. Het is de 23ste keer dat de YSY Ronde om Noord-Holland wordt georganiseerd.

De gemeente Velsen zet de zeilwedstrijd in om te laten zien dat IJmuiden een aantrekkelijke plaats is om te wonen, werken en recreëren. IJmuiden heeft avontuurlijke stranden waar volop ruimte is voor wind- en watersport. Met brede duinen vol bunkers en de Noordzee waar altijd wel een enorm schip langs de pier verdwijnt aan de horizon. Met ruige havens, een enorm sluizencomplex en veel vissersboten, jachten en schepen. Het is een unieke plek om je ogen uit te kijken, verse vis te eten en het avontuur op te zoeken.

Het beeldmerk van de toeristische campagne IJmuiden Rauw aan Zee zal tijdens de YSY Ronde om Noord-Holland veelvuldig te zien zijn. Citymarketing .IJmuiden ondersteunt bij de promotie van het nautische evenement.

De YSY Ronde om Noord Holland is een zeilevenement dat alleen doorgang kan vinden door de tomeloze energie van ruim 40 vrijwilligers. Maar ook de sponsoren die ons jaarlijks financieel steunen zijn onmisbaar. De Ronde is zeer verheugd dat IJmuiden aan Zee de komende 3 jaar, zich prominent, aan dit evenement te binden.

Informatie zie: https://rondeomnoordholland.nl

P8270107 P8270107