FOR SAIL YACHTBROKERS NIEUWE IMPORTEUR NAJAD

Kennismaken met werf tijdens Clubweekend in Enkhuizen

ENKHUIZEN- For Sail Yachtbrokers is de nieuwe importeur van Najad Yachts en zal het merk vertegenwoordigen onder de naam Najad Yachts Benelux. De huidige Najad vloot is welkom in Enkhuizen en Port Zélande voor onderhoud en technische ondersteuning door Najad jachtservice.

Ook komt het Najad Clubweekend dit jaar richting Enkhuizen. Tijdens dit clubweekend kunnen de leden kennis maken met de werf en zullen wij de plannen bekendmaken voor de komende jaren.

Om het merk goed te ondersteunen, zal binnen dit partnership ook worden gefocust op service voor bestaande Najad vaarders vanuit de eigen jachtservice.

De samenwerking tussen Najad en For Sail ligt voor de hand. De beide bedrijven kiezen voor kwaliteit zonder concessies te doen. De twee bedrijven gaan samenwerken aan het verder uitbouwen van dit kwaliteitsmerk.

Op de HISWA te water in Lelystad kunnen belangstellenden kennismaken met de nieuwe modellen en het team van Najad Benelux. Op de beurs zijn zowel de Najad 395 als de Najad 505 new generation te bewonderen.

Najad Yachts Benelux zal opereren vanuit Enkhuizen en Port Zélande. Voor informatie over Najad Yachts. info@Najad.nl of belt u 0850-060-194

Schermafbeelding 2019-07-17 om 13.35.18 Schermafbeelding 2019-07-17 om 13.35.18