HET WATERSPORT MAGAZINE HEEFT JE HULP NODIG!

Met elkaar laten zien hoe leuk watersport is!

HEERHUGOWAARD- Begin juli zijn wij naast Watersport-TV gestart met het Watersport-Magazine online. De afgelopen weken hebben vele duizenden watersporters zich aangemeld voor een gratis abonnement. En we hebben al veel leuke en enthousiaste reacties ontvangen, zowel van lezers als vanuit de watersportbranche.

Natuurlijk willen we graag nog veel meer watersportliefhebbers bereiken maar daar hebben we wel je hulp bij nodig. Bijvoorbeeld door het onderstaande bericht te delen op je Facebook en met andere watersporters. Op de site of in het clubblad van je vereniging.

Nieuw digitaal lijfblad voor watersporters

HET WATERSPORT MAGAZINE IS ONLINE

Eigentijds en dynamisch met unieke content

HEERHUGOWAARD- Het nieuwe Watersport Magazine is online. Het nieuwe lijfblad voor watersporters is onderscheidend doordat het met bewegende beelden en animaties heel dynamisch is. Daarnaast is de redactionele inhoud origineel; informatief en eigentijds.

Het Watersport Magazine is een initiatief van de makers van Watersport-TV, de eerste online watersportzender in Nederland.
”Met het Watersport Magazine kunnen we uitgebreider ingaan op onderwerpen, maar willen we vooral laten zien hoe leuk watersport is,’’ aldus Yvonne Ransijn. ’’Het is een echt magazine met foto’s die van het scherm spatten, met leuke en interessante reportages en verhalen. Interviews, vlogs en blogs en veel informatie voor zowel de beginnende- als de gevorderde watersporter. Alle vormen van watersport komen aan bod.”
In eerste instantie worden jaarlijks vier themanummers uitgegeven, maar omdat de redactionele inhoud voortdurend geactualiseerd wordt, zullen kijkers/lezers alle reden hebben om regelmatig opnieuw door het magazine te bladeren.
De reacties op het Watersport Magazine zijn bijzonder goed. Naast de gevarieerde inhoud is er veel enthousiasme voor de combinatie van redactionele artikelen met de bewegende beelden/video’s. Watersport en watersporters komen in het magazine echt tot leven.
Voor de watersportbranche biedt het online magazine een uniek platform. ’’Nieuwe modellen van boten kunnen we varend in het magazine laten zien in plaats van op statische foto’s. Beleving, dat is waar het tegenwoordig omdraait en dat is waar het Watersport Magazine voor staat.’’
Een abonnement is niet nodig, want iedereen kan het magazine gratis ontvangen. Ook wordt het via allerlei kanalen online gedeeld waardoor het bereik van het magazine geen grenzen kent.

Bekijk het Watersport Magazine via deze link:

Voor vragen zijn wij bereikbaar via 072-5710158 of info@watersport-tv.nl

DU6A2516 DU6A2516