BOUW NIEUW VAARWENS SCHIP VORDERT

Schilders druk met casco

HARLINGEN- De bouw van het nieuwe Vaarwens schip vordert. Zo blijkt uit foto’s die afgelopen week tijdens een werkbezoek aan SRF Shipbuilding in Harlingen werden gemaakt.

Schilders zijn druk bezig met het casco. Als alles volgens planning gaat, dan moet het schip rond de jaarwisseling in Amsterdam liggen. Daar start dan de opleiding van de bemanning.

Watersport-TV was op 5 april j.l. om precies te zijn aanwezig bij de kiellegging van het nieuwe Vaarwensschip. Het is geweldig om te zien wat er in de tussenliggende maanden allemaal is gebeurd.

Vanwege het telkens groeiende aantal aanvragen voor vaardagen komt met de realisatie van het nieuwe schip een lang gekoesterde wens voor de Stichting Vaarwens uit. Niet alleen geeft het Inge en Evert die nu nog met hun eigen schip de vaarwensen uitvoeren wat lucht, een tweede boot zorgt ook dat de continuïteit van de Stichting vaarwens wordt gewaarborgd. En dat eventuele spoedwensen, sommige gasten hebben vaak nog maar heel kort te leven, kunnen worden uitgevoerd.

Foto’s Stichting Vaarwens

Grondlaag_5 Grondlaag_5