AQUA DUBITA TOERTOCHT KNMC + video

Van Rotterdam naar Venlo

ROTTERDAM- Jaarlijks worden onder auspicien van de Koninklijke Nederlandsche Motorboot Club allerlei toertochten georganiseerd. Zoals de Aqua Dubita met als starthaven Rotterdam en als eindbestemming Venlo.

Een tocht van in totaal 272 kilometer langs diverse tussenstops. Zo werd na vertrek uit Rotterdam koers gezet naar Willemstad. Vervolgens naar Heusden. Het varen werd gecombineerd met allerlei leuke uitstapjes. Zo stonden in de jachthaven diverse scooters en solexen op de deelnemende schippers en hun bemanningen te wachten. Na dit uitstapje was Den Bosch de volgende bestemming, waar met een rondvaartboot een tocht door en onder de stad werd gevaren. Via Veghel en Maasbommel kwam het gezelschap in Venlo aan, waar volgens goed gebruik werd gedineerd en terug gekeken op een zeer geslaagde Aqua Dubita 2019.

De impressie is gefilmd door leden van de KNMC. De compilatie is gemaakt door Watersport-TV. Met dank aan Jeanette en John Waleveld.

AQUA DUBITA KNMC AQUA DUBITA KNMC
AQUA DUBITA KNMC.jpg 2 AQUA DUBITA KNMC.jpg 2