HONDEN AAN BOORD AWARD UITGEREIKT AAN WSV GIESBEEK

Als de meest viervoeter vriendelijke jachthaven van Nederland

GIESBEEK- Het team van Hondenaanboord.nl heeft zaterdag de award voor de leukste jachthaven voor honden uitgereikt aan de Gelderse Water Sport Vereniging Giesbeek. Dit gebeurde in aanwezigheid van een groot aantal leden en hun viervoeters.

De haven won met 26 % van de stemmen, die tussen de 10 genomineerden jachthavens te verdelen waren. De Award en de winnaarsvlag werd door initiatiefneemster Trudie Rutten uitgereikt aan de trotse voorzitter André de Graaf. Veel waardering is er ook voor havenmeester Duncan Prein en de andere medewerkers, alsook het team van Eetcafé Ruumzicht. Het zijn stuk voor stuk voor hondenliefhebbers. De jachthaven is met zijn glooiende oevers veilig voor viervoeters. Er kan in de prachtige omgeving,  nabij het haventerrein volop gewandeld en gezwommen worden.

giesbeek 14 giesbeek 14
giesbeek 2 giesbeek 2