PLATFORM VOOR WATERSPORT GERELATEERD 'CORONA-NIEUWS'

AMSTERDAM- Het Corona-virus heeft ook de watersport in haar greep. Nadat donderdagmiddag de HISWA Amsterdam Boat Show noodgedwongen de deuren sloot, volgde al snel berichten over het afblazen van allerlei andere watersport evenementen. Maar werden direct ook alternatieven gelanceerd. Zo besloten diverse HISWA exposanten om op eigen locaties dit weekeinde een ’kleinschalig’ open huis te houden.

Als online watersport en nieuwskanaal biedt Watersport-TV watersportondernemers, organisatoren van evenementen en verenigingen een centraal platform om berichten die direct of indirect verband hebben met het Coronavirus, te delen.

Door een centrale plek voor watersport gerelateerd corona-virus nieuws, hopen we iedereen op de juiste manier te informeren.

Berichten kunnen worden gestuurd naar info@watersport-tv.nl (mailto:info@watersport-tv.nl).

Voor vragen is de redactie bereikbaar via 072-5710158.

Met Watersport-TV en onze social mediakanalen bereiken we vele duizenden watersportliefhebbers per dag.

________________________________________________________________________

AFGEBLAZEN

- HISWA Amsterdam Boat Show

- Extra algemene Ledenvergadering Watersportverbond op 24 maart

- Doop nieuw Vaarwens schip op 28 maart

- Nederlands kampioenschap K-klasse op 29 maart

- Vlaggetjesdag in Muiden op 13 april

-  l’édition 2020 d’Escale à Sète met Nederlandse deelname

- Verenigingsactiviteiten KWS Sneek tot 1 april

- Watersport Vereniging Heeg

OCN selectiewedstrijden 21 en 22 maart te HEEG

Algemene Ledenvergadering 3 april.

- KNRM Reddingbootdag 25 april

ALTERNATIEF