GERENOVEERDE KAAGSOCIETEIT HEROPEND

Met onthulling van plaquette

WARMOND- Op sobere wijze vanwege alle corona-beperkingen is de gerenoveerde Kaagsociëteit, het verenigingsgebouw van de 110-jarige Koninklijke Watersportvereniging De Kaag heropend. De Commissaris van de Koning Drs. Jaap Smit onthulde onder toeziend oog van slechts bestuursleden een plaquette als blijvend aandenken aan deze bijzondere gebeurtenis.

Het monumentale onderkomen onderging afgelopen winter een ware metamorfose. Het pand werd binnen de bestaande contouren opnieuw ingedeeld. Alle installaties werden vervangen en zo mogelijk verduurzaamd. Verder werd een separate toiletgroep voor het horecagedeelte gerealiseerd en moderne faciliteiten voor de leden en passanten van KWV De Kaag.

Het buitenterrein werd uitgebreid om meer zwaardboten op de wal te kunnen stallen. ’’Met deze verbouwing is KWV De Kaag klaar voor de toekomst!,’’ aldus een trotse voorzitter Max Blom. Nu hopen op een snelle verlichting van de corona maatregelen zodat iedereen van dit prachtige gebouw kan genieten.

Kaag2 Kaag2
Kaag4 Kaag4