YAMAHA SLAAT SPORTVISSER VINCENT TOBE AAN DE HAAK

SCHIPHOL-RIJK- Door een samenwerking met de bekende sportvisser Vincent Tobé voegt Yamaha Pro Fishing een toonaangevende Pro Staffer toe aan het label. Het Yamaha Pro Fishing label blijft groeien in Nederland en steeds meer sportvissers sluiten zich dan ook aan bij Yamaha Pro Fishing.

Vincent Tobé is een gepassioneerde roofvisser die al vanaf zijn 14e vanuit de boot gericht vist op roofvissen. Met zijn Tracker visboot van 4.60 meter lang en een nieuwe Yamaha 50pk buitenboordmotor heeft hij de ideale combinatie om komende jaren deel te nemen aan diverse viswedstrijden zoals de Perch Pro, de Luremasters, de Predator Tour, Skills and Stripes. Daarnaast heeft Vincent een groot aantal volgers waarmee hij zijn viservaringen deelt via zijn social media kanalen en het YouTube kanaal Fox Rage TV.

“De samenwerking met Yamaha Pro Fishing is als een jongensdroom die uitkomt. Ik vaar al sinds ik 14 jaar was met Yamaha-buitenboordmotoren en kan mij geen ander merk voorstel op mijn visboot. Momenteel ben ik de trotse eigenaar van een Tracker boot, waar de laatste jaren een 40pk Yamaha-buitenboordmotor achter hing. Sinds kort heb ik een gloednieuwe 50pk Yamaha-buitenboordmotor laten plaatsen. Een prachtige upgrade ten opzichte van de vorige versie! De samenwerking met Yamaha Pro Fishing betekent voor mij een volgende stap in mijn vis carrière en een mogelijkheid om mijn doelen te realiseren,” aldus Vincent Tobé.

Yamaha Pro Fishing

Varen en vissen, Yamaha is er al jarenlang vertrouwd mee. Met betrouwbare buitenboordmotoren voor zeevissers en zoetwatervissers vanaf de 2,5 pk portable t/m een 425 pk ‘powerhouse’; met visboten in het aluminium, polyester, polyethyleen en RIB-segment, of opblaasbare rubberboten, en een milieuvriendelijke serie elektromotoren. Het Yamaha Pro Fishing label biedt een selectie van de beste producten voor de veeleisende sportvisser op dit gebied. Met vooruitstrevende toepassingen ondersteunt het Yamaha Pro Fishing label de professionele en recreatieve sportvissers met technologieën als variabel sleeptoerentalregeling (VTS), het PrimeStart™ startsysteem en het unieke Power Trim- en Tiltsysteem.

Yamaha Marine Sales & Marketing manager Bas van Amersfoort over de samenwerking met Vincent: “We zijn zeer verheugd dat we een samenwerking kunnen aangaan met Vincent. Binnen de roofviswereld is Vincent een bekende verschijning die al een aantal jaren goede resultaten behaald tijdens wedstrijden en via zijn social media kanalen zijn enthousiasme voor de roofvissport op een zeer prettige manier kan overbrengen. Door samen op te trekken kunnen we meer mensen enthousiasmeren voor de roofvissport en kennis laten maken met onze uitgebreide range aan buitenboordmotoren. Naast het feit dat Vincent nu nog sneller en comfortabeler op z’n visstek kan komen zullen we ook veel informatie met elkaar delen zodat we de roofvissers nog beter van dienst kunnen zijn met ons brede aanbod.”

Yamaha-Pro-Fishing-en-Vincent-Tobe Yamaha-Pro-Fishing-en-Vincent-Tobe