VOOR EEN GLIMLACH VANAF EEN BRANCARD...

Inge en Evert over Stichting Vaarwens

MONNICKENDAM- Een forse burn-out was voor Evert Stel reden om het roer in zijn leven volledig om te gooien. Hij verkocht zijn bedrijf, huis...dure auto en kocht samen met partner Inge de Graaf een oude loodsboot, de Meander V.

Na het schip te hebben opgeknapt gooide het stel de trossen los om onbezorgd te gaan reizen. Totdat een vriendin van Inge ernstig ziek werd en haar vroeg om haar als buddy bij te staan. Na een paar maanden kwam de vriendin te overlijden.

Opnieuw ging bij Evert en Inge het roer om. Samen besloten ze mensen in de laatste levensfase een onvergetelijke vaardag aan boord van hun schip aan te bieden. De Stichting Vaarwens was geboren.

Tijdens de opnames van de nieuwe Watersport-TV serie ’Holland Vaart’ in Monnickendam zocht presentatrice Shannon van Beek Inge en Evert op aan boord van het nieuwe Vaarwens schip. ’’De glimlach van een gast vanaf een brancard, die is goud waard. Daar doen we het allemaal voor.’’

Bekijk uitzending en klik op  Vaarwens in Holland Vaart (https://www.watersport-tv.nl/tp-31400-2/holland%20vaart).

Vaarwens Vaarwens