RAPPE 1/4 TONNER 'BLACK PEARL' (= VERKOCHT)

Wil je leuk en snoeihard een avond- en/of ORC 4 wedstrijd voorin meevaren? Of gewoon lekker een dagje lekker zeilen? Of op vakantie als je beperkte luxe oké vindt? Dan is deze unieke rappe (GPH 750,6) 1/4 tonner uit 1978 iets voor jou of voor jullie! Lengte 7,40 m, breedte 3,00 m, diepgang 1,45 m en waterverplaatsing circa 1.500 kg. Een licht rap bakje dus voor serieus zeilplezier! De boot is - op een paar dagtochtjes na - gebruikt voor de woensdagavondwedstrijden van de Rzv Naarden en wedstrijden in het midden van het land.

De boot is zeilklaar met onder andere een North Sails grootzeil en 125% genua (3Di NORDAC, 2018), een North spinaker (2019), een North high aspect (3Di NORDAC, 2020), een nieuw roer (in 2018 professioneel gemaakt van schuim en matjes), landvasten, stootwillen, anker, walstroomaansluiting, acculader en dat soort dingen. Binnen zijn er twee langsbanken en twee hondenkooien (met matrassen). Onder de banken en onder de gangboorden bergruimte. Tegen het hoofdschot aan een klein keukenblokje met een wasbakje met pompkraantje (watertank in jerrycan) en een tweepits kooktoestelletje (op gas). Voor het hoofdschot is de boot leeg op een onderwatertoilet na. Voor haven in haven uit is er een ophaalbare 5 pk Mercury buitenboordmotor met externe tank. De boot heeft iedere winter (met de mast plat) in Naarden op de kant gestaan. Hier en daar kan de boot een cosmetisch likje verf gebruiken.

De boot wordt zeilklaar afgeleverd en eventueel willen we een

De vraagprijs bedraagt VERKOCHT

Black 4 Black 4