CAPTAIN OF SALES LEVERT KNRM € 154.426,20 OP

IJMUIDEN- Jaarlijks organiseert de KNRM een competitiedag waarop teams van salesmanagers en marketeers uitgedaagd worden zoveel mogelijk donaties op te halen voor de KNRM. Het leverde de Reddingsmaatschappij dit keer  € 154.426,20 op.

Het ingezamelde donatiebedrag kon dit jaar per team worden vergroot door veilingstukken aan te bieden en door spelopdrachten te winnen. Aan de spellen was een, vooraf toegezegd, sponsorbedrag van €55.000 verbonden. De teams moesten daarvan elk een zo groot mogelijk deel zien te winnen voor de KNRM. Wie met deze vorm van crowdfunding het hoogste bedrag binnenhaalt mag zich ‘Captain of Sales’ noemen. Dit jaar ging het team van Ricoh Document Center Haaglanden met de eer strijken.

De complicerende factor dit jaar was corona. Daarom konden de 57 teams niet samenkomen in Grand Hotel Huis ter Duin. Het organiserende KNRM-Team had daarom een online variant voor de teams in petto. Via een online streamverbinding vanuit strandpaviljoen Breakers Beach House van het gastvrije hotel Huis ter Duin werd een actief en enthousiast programma aangeboden. De teams speelden mee vanuit huis of bedrijf.

Het evenement kon doorgaan dankzij de medewerking van Grand Hotel Huis ter Duin, Goesting Training Events & Vitaliteit, Buro Bulter en vele medewerkers en vrijwilligers.
De KNRM is trots op de enthousiaste teams die ook hebben bijgedragen aan naamsbekendheid van de Redding Maatschappij. De KNRM wordt uitsluitend door vrijwillige bijdragen in stand gehouden.

www.captainofsales.nl

2020%2011%2027%20KNRM%20event%20Captain%20of%20Sales 2020%2011%2027%20KNRM%20event%20Captain%20of%20Sales