Dubarry lanceert Aquatech collectie

Comfortabele en technische crew kleding, performance trainers en accessoires

Comfortabele en technische crew kleding, performance trainers en accessoires voor de watersporter.  Dat is in een zin de nieuwe Aquatech collectie van Dubarry. De unieke kleding stijlen zijn voorzien van vele technische en praktische kenmerken. Zo zijn de crew jassen licht van gewicht, 100% water- en winddicht, terwijl de sneldrogende stoffen van de poloshirts met een hoge UV-factor beschermen tegen de zon, zodat je koel en veilig blijft tijdens actie op het water. De lichtgewicht trainers bieden ultiem comfort en maximale bewegingsvrijheid en dankzij de vertrouwde NonSlip-NonMarking™ rubberen buitenzool blijf je grip houden op het bootdek, wat het weer ook is.

Direct naar catalogus: klik HIER! (https://www.dubarry.com/static/aquatech/?om_campaign=omme_6f2b8acf-60e_9434_68866&om_profile=2bda-f7cdaf-021209b3&om_send=58a4969aabfc4481b7c0e8c5606ca9ca&utm_campaign=omme_6f2b8acf-60e_benelux_aquatech_pr_mail_1_high_performance_jackets&utm_content=variation_a&utm_medium=email&utm_source=ometria)

De Levanto jas uit de nieuwe Dubarry Aquatech collectie is gemaakt van een lichtgewicht polyester materiaal met getapete naden en een waterafstotende afwerking. Dit zorgt er allemaal voor dat je droog blijft, beschermd bent tegen de wind en niet te warm en zweterig wordt. Ideaal voor als je op het water bent in wisselende weersomstandigheden. De jas beschikt over extra elementen die voor nog meer comfort zorgen. De lichtgewicht polyester mesh voering biedt extra comfort en de superzachte nylon binnenmouwen zorgen ervoor dat je de jas gemakkelijk aan en uit kunt trekken. De opstaande kraag is voorzien van een kinbeschermer en een slim verborgen, oprolbare capuchon houdt het ergste weer op afstand. Bovendien heeft de jas een ingebouwd schoonmaakdoekje aan een bungeekoord om je bril kristalhelder te houden.

Crew jacket

Dit nieuwe lichtgewicht crew jacket uit de Dubarry Aquatech collectie is waterdicht en ademend. Speciaal ontworpen voor een uitstekende isolatie tegen kille tegenwind, zonder zwaar te zijn. De Corfu zit vol me technische kenmerken zoals volledig getapete naden, gevoerde kinbescherming en verstelbare manchetten. De opstaande kraag met rits houdt de koude wind uit je nek en biedt een netjes weggewerkte capuchon die je in een oogwenk kunt oprollen als het weer guur wordt. Tot de details behoren YKK-ritsen van duurzame kwaliteit en een brillendoekje aan een rekbaar koord om je bril weer snel kristalhelder te krijgen.

Sicily-fleece

De Sicily-fleece met zachte structuur is ideaal om je warm te houden tijdens het varen. De jas met doorlopende rits is niet alleen warm en sneldrogend, maar ook windbestendig en volledig ademend. Ideaal voor dagen met een zonnetje en vlagerige koude wind. Gebruik de fleece als mid-layer als de kou toeslaat of als buitenlaag bij fris zomerweer. Deze jas heeft twee steekzakken met rits, elastische manchetten en boorden, een opstaande kraag met kinbeschermer, plat gestikte naden en een zachte binnenkant voor nog meer comfort.

Mustique fleece

Een koude dag op de jachthaven? Stevige wind tijdens het varen? Wat je plan ook is: als je met de Mustique fleece naar buiten gaat, blijf je comfortabel warm. De fleecejas uit de Dubarry Aquatech collectie is gemaakt van een zacht polyester materiaal en is middelzwaar voor effectieve warmte zonder bulk gewicht. Ideaal als tussenlaag of als buitenlaag bij frisser weer. Deze jas heeft twee steekzakken met rits, elastische manchetten en boorden, een opstaande kraag met kinbeschermer, plat gestikte naden en een zachte binnenkant voor nog meer comfort.

Maak de look compleet

Functionele Aquatech-jacks in combinatie met lichtgewicht trainers houden je op de been en bieden max comfort voor een geweldige ervaring op het dek.

De superlichte Palma trainers bieden ultiem comfort. Het bovenwerk is aangenaam zacht en de vetersluiting zorgt voor een aansluitende pasvorm. De zeilschoenen zijn voorzien van een comfortabel voetbed, dat zich naar de vorm van de voet vormt. Beweeg vrij in alle richtingen en blijf grip houden op natte en droge ondergronden, dankzij de NonSlip-NonMarking™ buitenzool. Het voetbed is uitneembaar en het bovenwerk is gemaakt van sneldrogende, ademende en antimicrobiële technische stoffen.

De Antibes is een ultralichte, high-performance trainer die ontworpen is om de natuurlijke beweging van de voet te stimuleren. De bekroonde NonSlip-NonMarking™ rubberen buitenzool geeft je ongeëvenaarde grip op elke ondergrond, maar vooral op natte, gladde oppervlakken, dankzij een uniek systeem die het water snel afvoert en aquaplaning voorkomt. De slijtvaste zool heeft een uitstekend schokabsorberend vermogen en het uitneembare voetbed vormt zich naar de contouren van de voet en zorgt voor ultiem comfort. Het superzachte bovenwerk is gemaakt van sneldrogend technisch materiaal met ingebouwde antimicrobiële en anti-geureigenschappen.

De Dubarry Aquatech collectie wordt in april officieel gelanceerd en is verkrijgbaar via www.dubarry.com (http://www.dubarry.com ) en de aangesloten watersportwinkels in Nederland en België

1 (3) 1 (3)
1 (1) 1 (1)