Nederlandse Vereniging van Kustzeilers 75 jaar

Word lid en win een zeilpak

De Nederlandse Vereniging van Kustzeilers bestaan 75. En wie jarig is, trakteert. Het 75e nieuwe lid van dit lustrumjaar wint een prachtig zeilpak met het logo van de Kustzeilers erop. Zo weet je zeker, dat je comfortabel naar zee kunt. Zeker op zee!

De Kustzeilers vieren hun lustrumjaar met tochten en wal-evenementen. De tochten staan open voor leden en niet-leden, zoals de 100-mijls met Hemelvaart, de Pinkstercaroussel, Driehoek Noordzee Challenge, 24-uurs, Randje IJsselmeer en de IJsbeerenburgtocht.

De Nederlandse Vereniging van Kustzeilers is een vereniging van actieve zeezeilers en staat open voor zeezeilers en zeilers die de stap naar zee willen maken. Kennis uitwisselen door lezingen, cursussen, webinars en workshops maken ons Zeker op Zee!

Lezingen, gezamenlijke voorbereiding op grote tochten, inspirerende verhalen van leden helpen ons dromen waar te maken – De horizon voorbij!

DJI_0825 DJI_0825
75JaarKustzeilers FC 75JaarKustzeilers FC