De eerste zeilfoto's van de nieuwe Swan 58

Stijlvol prestatiejacht voor de wereldzeeën

BARCELONA- Dit zijn de eerste zeilfoto’s van de nieuwe Swan 58 gefotografeerd in Spaanse wateren en klaar om aan het zeilseizoen te beginnen.

De nieuwste generatie Swan jachten omvat de Swan 120, de Swan 98, de Swan 88, de Swan 78, de Swan 65, de Swan 58, de Swan 48, de uitstekende ClubSwan 125 en ClubSwan 36 en de onlangs aangekondigde ClubSwan 80. In 2021 debuteert Nautor’s Swan in het motorjachtsegment door een nieuwe divisie te lanceren met de innovatieve Swan shadow.

Even aan boord kijken? Klik HIER! (https://www.youtube.com/watch?v=v4ijfLHBoLU)

Nautor’s Swan heeft meer dan een halve eeuw ervaring in het bouwen van prestatiezeiljachten, die over de hele wereld bekend staan om de perfecte combinatie van stijl, kwaliteit, prestaties en betrouwbaarheid. Uitzonderlijke zeilprestaties zullen altijd kenmerkend zijn voor elke Swan. Terwijl de meer traditionele Swan-jachten het vertrouwde element van cruisecomfort zullen behouden, zullen de ClubSwan-jachten meer uitgesproken zijn in de ontwikkeling van high-performance jachten gebaseerd op cutting-edge ontwerp principes.
Meer dan 2.000 jachten zijn gebouwd in vijf decennia tussen de 36 en 131 voet.

l0p7FSW8 l0p7FSW8
kw_yAnTQ kw_yAnTQ