Toeristische Kano Bond al 35 jaar actief

Met tochten en toegankelijk houden van vaargebieden

De Toeristische Kano Bond Nederland (TKBN) organiseert al bijna 35 jaar kano- en kajaktochten in binnen- en buitenland. Eendaagse tochten, meerdaagse tochten en vakantiekampen in het buitenland van enkele weken. Al deze tochten worden opgenomen op een vaarkalender. Deelname aan TKBN tochten is gratis voor aangesloten leden.

TKBN organiseert niet alleen tochten, maar zorgt er ook voor dat de prachtige Nederlandse vaargebieden toegankelijk blijven voor kajakkers en kanoërs. Regiovertegenwoordigers houden overal in Nederland de vinger aan de pols door te overleggen met overheden.

Bij TKBN zijn twintig Nederlandse kanoverenigingen aangesloten maar telt ook veel individuele leden en dat aantal groeit sterk. Zes maal per jaar verschijnt het blad Kanotities dat aan alle leden wordt toegestuurd. Er komt maandelijks een nieuwsbrief uit en het meest actuele nieuws is te vinden op de website (https://www.tkbn.nl/). Voor informatie kan worden gemaild naar info@tkbn.nl (mailto:info@tkbn.nl).

IMG_6220 IMG_6220