VETUS zet in op snelle groei van YellowV opblaasbare producten

Doel: verdubbeling van product line-up en omzet voor 2022

SCHIEDAM- Met de aanstelling van Nick Tuinenburg als Product sales manager heeft VETUS de eerste stap gezet naar de beoogde snelle groei van het eigen watersportmerk YellowV dat zich richt op opblaasbare producten zoals supboards.

Nu de watersportmarkt blijft groeien, mikt VETUS op een aanzienlijke groei van het merk door meer aandacht en middelen te besteden aan productontwikkeling, bewustmaking en verkoopstijging.

YellowV biedt een innovatief assortiment opblaasbare producten, waaronder SUP’s, opblaasbare platforms en boten voor vlak en wild water, plus bijbehorende accessoires. Het merk werd gelanceerd in 2020 en heeft als missie watersport toegankelijk te maken voor iedereen, door mensen te helpen het water op te gaan en fit te worden met behulp van slimme, hoogwaardige apparatuur.

”De belangstelling voor SUP’s en watersport op instapniveau is ongekend hoog. Wij zien een enorm potentieel in YellowV omdat de uitrusting uitstekende eigenschappen biedt, zoals de ergonomie en de prijs-kwaliteitverhouding. Onze producten hebben net dat beetje extra dat de ervaring op het water kan transformeren. Ik kijk er ook naar uit om gebruik te maken van de mogelijkheid om online in direct contact te komen met klanten en ongefilterde feedback te ontvangen,” aldus Nick Tuinenburg.

De YellowV line-up omvat drie Heartbeat ISUPs, variërend in lengte van 250 cm tot 335 cm en wordt verkocht als een complete kit met diverse accessoires. Uniek op de markt is dat op de onderkant van elk bord een ander bordspel is afgebeeld. Verdere producten omvatten een veelzijdig opblaasbaar platform en een reeks van YellowV opblaasbare boten, met nog veel meer binnenkort toe te voegen aan het YellowV programma.

Voor meer informatie over YellowV, bezoek www.yellowv.com (http://www.yellowv.com).

Yellow-V9 Yellow-V9
yellow_v_ribs_015 yellow_v_ribs_015
3790375_798259 3790375_798259
Yellow-V14 Yellow-V14