Nieuwe real-life serie 'Op de haven' op Watersport-TV

Volg het reilen en zeilen op de Woudhaven

DE WOUDE- Afgelopen weekeinde zijn de opnames gestart voor de real life ’Op de Haven.’ In deze nieuwe Watersport-TV serie volgen we het dagelijkse leven van Kees Jongens en Brigitte Bekker de eigenaren van de Woudhaven, vaste ligplaatshouders en passanten.

De Woudhaven is een recreatiehaven aan de oostelijke rand van het Alkmaardermeer, nabij De Woude. De haven bevindt zich aan de westelijke en oostelijke oever van de Markervaart. Vooral in de weekenden tijdens het hoogseizoen is het er erg druk met pleziervaartuigen.

Kees en Brigitte zijn een ondernemend stel, die overal kansen en mogelijkheden zien. Toen ze enkele jaren geleden de Woudhaven konden overnemen, besloten ze zonder enige watersport ervaring het avontuur aan te gaan.

Met de Woudhaven hebben ze grote plannen. Komend jaar hopen ze te kunnen beginnen met de bouw van een restaurant aan het water en een havenkantoor met alle faciliteiten. Daarnaast wordt de haven verder onder handen genomen.

Genoeg werk zou je zeggen. Niet voor Brigitte en Kees die afgelopen jaar ook nog in Frankrijk een chateau overnamen en verbouwden. Ze runnen een groot paardenpensioen. Brigitte fokt schapen en Kees is een lemsteraak aan het opknappen, die als B&B verhuurd gaat worden.

Werkweken van 100 uur en meer zijn heel normaal voor het vrolijke stel, dat op de Woudhaven gelukkig hulp krijgt van enkele vrijwilligers.

Zoals Hennie, een gepensioneerde motorboot eigenaar die de hele dag passanten van de vaste wal met een pontje naar de Woudhaven vaart.

Wanneer de eerste aflevering van ’Op de haven’ te zien is via Watersport-TV wordt binnenkort bekend gemaakt.

KeesHennieBrigitte KeesHennieBrigitte
Woudhaven 2 Woudhaven 2
WOUDHAVEN WOUDHAVEN
Hennie enBrigitte Hennie enBrigitte