Op de Woudhaven hoeft eigenaar Kees zich nooit te vervelen

Aflevering 2 van real life watersportserie

DE WOUDE- Op de Woudhaven hoef je je als eigenaar nooit te vervelen. Als Kees bezig is met de dagelijkse schoonmaak van het toiletgebouw wacht achter een van de deuren een verrassing. De ruimte is helemaal groen van het gras.

Direct naar serie, klik op De Woudhaven (https://youtu.be/J16JYuOx52w)

De hogedrukspuit doet wonderen. Na deze klus doet Kees met Brigitte een rondje over de haven. Daarna gaan ze even kijken bij de paarden en schapen die op de dijk langs het Noordhollandsch kanaal lopen te grazen. Het is mooi weer en Kees heeft wel zin in een vaartochtje over het Alkmaardermeer. Hij belt met vrijwilliger Hennie, die op de veerboot vaart. Met deze boot komt hij Kees en Brigitte ophalen bij een strandje. Samen varen ze naar het eiland van de Zaanlandsche Zeil Vereniging. Kees loopt met het idee feesten en partijen te gaan organiseren en ziet voor speciale themafeesten het ZZV eiland als een ideale locatie. Op het eiland wordt het drietal opgewacht door een beheerster. Ze mogen even rondkijken. Dan is het tijd om terug te gaan naar de Woudhaven.

Schermopname (420) Schermopname (420)
Schermopname (421) Schermopname (421)
Schermopname (422) Schermopname (422)
Schermopname (418) Schermopname (418)