Nieuwe directeur Stadshaven Medemblik overleden

Voor zijn eerste officiele werkdag

MEDEMBLIK - In plaats van met pensioen te gaan blijft Ivonne Kirschbaum nog een vaarseizoen aan als directeur-bestuurder van Stadhavens Medemblik. Bedoeling was dat Joris van der Colk haar zou opvolgen, maar die is plotseling overleden.

In maart was Van der Colk in Medemblik aan de slag gegaan en werd hij ingewerkt. Met de bedoeling om op 1 april officieel als directeur de taken van Kirschbaum over te nemen. Zo ver is het helaas niet gekomen.

Het afgelopen weekend was Joris met zijn schip de staande mast route van zuid naar noord aan het varen. „Aangekomen in Amsterdam is hij moe en koud in zijn kooi gekropen. De volgende dag is hij op zijn geliefde schip overleden gevonden”, meldt Kirschbaum in een reactie in het Noord-Holland Dagblad.

’’Helaas hebben wij elkaar maar kort meegemaakt. Onze gedachten gaan uit naar zijn vrouw Carine, zijn kinderen en naaste familie.”

Na intern beraad met de Raad van Commissarissen en aandeelhouder neemt Kirschbaum op parttime basis de positie van directeur/bestuurder nog dit vaarseizoen op zich. De dagelijkse leiding zal komen te liggen bij Jeroen Slagter, hij zal de functie van Operationeel Manager op zich nemen.

Foto Watersport-TV

MEDEMBLIK IMG_8390 MEDEMBLIK IMG_8390