We gaan weer skûtsjesilen om SKS kampioenschap

Live alle races te zien op Watersport-TV

GROU- De liefhebbers kijken er nu al naar uit: het SKS-kampioenschap skûtsjesilen. En we hebben goed nieuws. Ook dit jaar zullen we in samenwerking met Omrop Fryslân op Watersport-TV alle wedstrijden live uitzenden. De openingswedstrijd is op 5 augustus in Grou.

Natuurlijk is het mooiste om live de wedstrijden op locatie te volgen. Langs de waterkant de sfeer te proeven. De skûtsjes van dichtbij te kunnen zien. De competitie. Het gevecht tussen de zeilers. Om er iedere dag bij te zijn, dat moet maar net passen in je agenda. Met de live uitzendingen van Omrop Fryslân hoef je gelukkig niets te missen.

Na the Ocean Race die je dagelijks op Watersport-TV kon volgen, gaan we nu skûtsjesilen en hebben hiervoor een aparte plek op ons watersportkanaal gereserveerd. Ga naar Skûtsjesilen Live. (https://www.watersport-tv.nl/pg-31400-7-121586/pagina/skutsjesilen_live_en_video39s.html)

Naast de live wedstrijden zijn hier alle samenvattingen te zien en brengen we ook het belangrijkste nieuws uit Friesland. Heb je tips, vragen: mail naar info@watersport-tv.nl (mailto:info@watersport-tv.nl).

Datum             Wedstrijdplaats                                          Waar het beste te volgen?

Za.05-08.        Grou                                                             Bij De Tynje

Ma.07-08        De Veenhoop                                                Bij Ie-Sicht

Di.08-08.        Earnewâld                                                     Lange Sleatten

Wo.09-08.      Terherne                                                       Vanaf de pier