Sailwise jubileumconcert op Loosdrechtse plassen

Genieten vanaf het water van Jaap Reesema

LOOSDRECHT- SailWise viert haar 50-jarig jubileum met een bijzonder evenement: Concert @ de Plassen. Dit unieke concert vindt plaats op zaterdag 20 april 2024, te midden van de schitterende Loosdrechtse Plassen, op een drijvend podium vlakbij  het watersporteiland Robinson Crusoe van SailWise. Zanger Jaap Reesema, woonachtig in Loosdrecht, treedt samen met getalenteerde jonge musici met een beperking op.

Het concert markeert het hoogtepunt van de SailWise Lustrum 10daagse, een periode van feestelijke evenementenen activiteiten ter ere van het 50-jarig bestaan van SailWise. Iedereen is welkom om te komen genieten van dit unieke spektakel.

Nabij het prachtige watersporteiland Robinson Crusoe treden getalenteerde muzikanten op, waaronder Jaap Reesema, bekend van Nederlandstalige hits en het inspirerende nummer ”Met open ogen”. Ook Fleur Smits, een singer-songwriter en multi-instrumentalist, zal haar persoonlijke ervaringen delen door middel van muziek.  “Don’t forget to fly, freedom is a state of mind”.

Woorden die herkenbaar zijn voor mensen die bij SailWise een plek hebben gevonden om hun grenzen te verleggen. Samen laten zien dat het onmogelijke mogelijk wordt gemaakt. Daarnaast zullen onder andere Manuela Nzenge, een zangeres die haar passie voor muziek gebruikt om anderen te inspireren, en Robert Hutten, een virtuose pianist met een visuele beperking, hun talenten laten horen.

Bezoekers kunnen op speciale concertboten genieten van de optredens. Ook is het mogelijk om met een eigen boot te komen. Zowel voor de concertboten als de eigen boten zijn tickets te koop. Het concert wordt niet alleen een bijzondere muzikale ervaring, maar tegelijkertijd een unieke manier om de schoonheid van de Loosdrechtse Plassen te ervaren.

Kaartverkoop gestart!

Kaarten voor Concert @ de Plassen zijn nu verkrijgbaar via Sailwise jubileum concert (https://sailwise.nl/nl/50-jaar/sailwise-concert-de-plassen). De concertgangers steunen met hun komst de activiteiten van SailWise, want de artiesten en verschillende organisaties uit de regio werken belangeloos mee. De opbrengst van de ticketverkoop wordt gebruikt om de watersportvakanties voor mensen met een beperking financieel toegankelijk te houden voor de doelgroep.

Afbeelding 89 Afbeelding 89
Afbeelding 88 Afbeelding 88